:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Recent Visitors

Monday, November 23, 2009

mandi hujan


tgk tajuk entri pon da tau ape yg nk dicitekan..huhu..yela...skrg nie musim ujan...kalo time cuti musim ujan sodap gak..leh tido...ni kne kje...bhl dikatekan ari2 kne ujan...huhu..xpe2 dugaan.....=)
Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

Saturday, November 7, 2009

~No Title~

salam dunia...ari nie rse nk memblog...mood dtg beb....huhu......mcm2 dlm kepale otak aku nih...mcm beban pon de gak..tp xleh gak dikatekan beban ek..sbb pe yg de dlm kepale otak aku nie bende baik...moga2 tuhan permudahkan la urusan kami....selangkah demi selangkah kami menapak...untuk merealisasikan impian kami..huhu...persediaan da dilakukan utk 14hb 11 nie da dilakukan ckit2....untuk persiapan strusnye haruslah tgu jwpn pd 14hb nie...

diharapkan sumenye berjalan sprti yg dirancang....amin

kt bwh nie di ckit pic...
latest pic mse ktorg g date ari 2..


 muke slebet nih lg...



 masing2 wat muke hudoh..hehe..



gambo candid ni..


n last pic nie..

jmpe lg di len mse...
can cin cau...


Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..