:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Monday, December 28, 2009

terlebih excited!

hampir sebulan kje kt cnie...mcm2 bende berlaku kt aku..cm kelako pon de gak...huhu..de 2 story...1st nk cite pasal sandel..nie berlaku pg td...pye la excited de sorg p.cik kt ofis nie ajak g unit kt tgkt 4..die kate awk kne belajo nie..jdik aku pon ikt la...p.cik 2 jln pye la laju..smpi kt pintu unit 2...die pon masuk..aku pon follow jerk..aku sempat la bukak sandel aku..bile da setel kje kt dlm 2..ktorg pon kuar..mse nk kuar dr pintu aku bru prsn rupe2nye xperlu bukak selipar kalo nk masuk unit 2...hahaha...da kne tgur ngan m.cik cleaner...tebalkan muke je la..

cite kedua plak......ari 2 p.cik kt unit aku nie soh g kt parking...soh amek brg dlm van...die pon bg kunci...mse die bg kunci 2 die pegang kunci wrne itam...aku pon pgg la kunci yg die bg...smpi je kt parking aku pon bukak la van 2...bukak pye bukak xblh2..aku pon nek ats..ckp ngan p.cik yg kunci 2 x blh...die pelik????aik??ko gune kunci yg mne tye p.cik 2..aku ckp la yg nie..smbil tnjukkan kunci yg wrne itam...die kate lahhh...bukan kunci 2...gune kunci yg beso....hahahaha...sengal kn aku...xtau bezakan kunci van n kunci laci....kihkih...kunci itam 2 kunci laci rupenye...sengal2 aku nih...

P/s : terlebih excited pon payah gak kn??
Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..