:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Monday, October 11, 2010

~CELCOM~

Cerita 1 :

Ari sbtu lps dpt msej dr celcom berbunyi begini..

"WOW! Nikmati PERCUMA 7hari pgglan ke Teman 20 dr skrg hingga hari ke 7 @ 11.59mlm. Pastikan akaun & Teman 20 anda aktif. Tambah nilai min RM20 utk lebih ganjaran."

kesimpulannya ako dpt free kol ke teman 20 slme 7 ari...yehhaaa........blh kol en.tunang lame2...



Cerita 2 :

Bulan lps mse jln2 g tanjung emas muo bersme en.tunang n 2 org adik ako..dtg la amoi celcom..die offer simkad postpaid celcom free...so aku pon amek la smpi 4 simkad... Keesokan nye, ako dpt kol dr amoi tu die ckp..."akak2..u ade bil tertunggak ma..u kne setlekan bru u blh gune simkad tu"..Ako ckp "eh..sy xprnh gune postpaid celcom la..." Die jwb.."mybe broadband nie kak"..Aku jwb lg..."Eh i xprnh gune broadband la..." Die pon ckp lg "Akak kene setelkan la ini byran utk aktifkan simkad yg i bg tu". Dalam ati ako x hingin aku byr.

Selang seminggu. ako dpt bil celcom yg amoi tu ckp...bjumlah RM30.50...aku cek2 trik kt bil tu area bulan 8 - bulan 9...ako xde gune pon weh! xprnh bli broadband pon! Xkuase aku nk byr...Selang smgu slps tu dpt lg bil celcom ke empat2 no tu...total2 sume de la RM100+.....sedangkan simkad tu msih lg dlm kad tu..Menci la...kne tipu mcm nie...Ako teraniaya!
Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..