:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Friday, October 7, 2011

Hye U ollssss!

Salam korang! Lame giler aku xupdate blog nie. Malasss yg amat sangat. Byk perkare yg berlaku semenjak aku tidak menaip di sini. Tp alhamdulillah semuanya baik-baik belaka. Dan berharap ia nye akan berterusan baik.

Walaupun sy xmeninggalkan jejak di blog ini dan blog lain tp setiap ari sy akan blogwalking. Suke bace blog2 korg. Pandai korg mereka ayat ye. Aku xpndai mereka ayat seperti kalian sume. Kesudahan nye mcm nie la, blog tidak berhupdate lamee.

Struktur baru ditempat kerja juge mempengaruhi kemalasan sy utk mengupdate blog kot. Byk bende yg kene berubah. Byk bende baru yg aku kne amek tau. Haihhh...


Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

2 comments:

  1. kita windu kt puan blog nie..kita sentiasa menunggu awak update entry2 baru..kita suka bc blog awak gak :)

    ReplyDelete
  2. hehe..kite akn cbe update ye azie...;)

    ReplyDelete

..+respon korang+..