:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Recent Visitors

Friday, November 2, 2012

.:Nafsu Makan:.

Adoyai. Bukan nak kate ape. Tapi nafsu aku utk makan semakin bermaharajalela plak. Asik-asik lapar. Memang sentiasa nk makan. Sentiasa nak mengunyah. 

Korang bayangkan la. Sebelum pergi kerja dalam kol 7:50 pagi, kt umah tu da sarapan. Mak mesti sediakan sarapan punye. Walaupon setakat pisang goreng @ cekodok mesti aku makan seulas dua ulas. Eh betol ke penggunaan bahasa aku nie. Huhu. Pastu kang mesti g kerja tapau cekodok @ pisang goreng tadi. Kang kol 10 lbh aku makan la bekal tuh. Dalam kol 10 tuh mesti perot lapar. Kalo xdisumbat dengan makanan mesti aku akan pening kepala. Pastu kang rehat tengahari melantak nasi bungkus. Kang kol 3 ptg kalo bekal pg td ade lg aku mkn la. Kalo xde mmg aku wat xpaham je bila perot mogok kelaparan. 

Balik kerja, pung pang pung pang, masak ape yang patut. Pastu malam kang makan. Sbb makan saing-saing dengan en.suami. En.suami kadang balik lambat. So nk xnak kene tunggu dia. Kadang mcm nk mengamuk bila dia balik lambat. Then terhegerh-hegeh nak mandi. Nak main dengan anak dulu baru leh makan. Aku da kelaparan dia boleh lengah-lengahkan plak kan. 

So korang bayangkan la. Berapa kali aku makan sehari. Berat badan sila maintain ye! Xmo naek banyak-banyak sgt. Huhu

Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..