:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Monday, December 20, 2010

~Bengong!~

Xpaham la ngan prangai die nie...suke cri pasal ngan aku pehal...kalo ko kje smlm xikhls bek xya dtg..nie tidak..menyalahkan aku xdtg plak..da mmg aku de hal len..nk wat cmne...kalo xmenyakit kn ati aku xsah....aku cntik ke aku xcntik ke aku xde myusahkan ko labu!



Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

1 comment:

..+respon korang+..