:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Friday, December 3, 2010

~Kisahnye~

Esok cousin aku nikah...jap je da n kwin die..so merewang la jawabnye aku...xpe merewang kn amalan yg mulia..kihkih...


Tadi de salesman dtg opis..jual buku Ibn Batittah...eh betol x aku eja nie ek.hehe..cian jgk tgk die berceloteh...tp akak xkenan la dik oi...rm150 kau...syg duit kau...haha


Semalam...rehat mkn sorg2..zati xde..menapak la sorang2 g Restoran Afira...aku xpaham la npe ramai sgt org mkn kt ctu..tawar belake lauk2 nye...tp bab ayg goreng xtawar plak...jdik aku ketagih..tiap2 ari kompem nk beli seketul...

2 ari lepas plak...aku dan adam dpt surat renew kontrak...sedey wey..xdpt permenant...mungkir janji! Da la smbung kontrak..pastu kne matikan setem lg plak....hangin jerk...









p/s : sabar je la...

Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..