:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Tuesday, February 8, 2011

~Apakah Itu?~

Mende nie da 2x terjadi tau...tp aku mcm takut2 nk bercite kt org...xtau nape..

Dipendekkan cerita..
Mlm td aku kne keje tau...ciap kje dlm kol 2pg...pastu g minum smpi la kol 3 bru gerak balik ke batu pahat...perjalanan mcm biase...ngantok mate..tp ditahan2...smpi diopis trus masuk kete n drive balek ke umah...dlm perjalanan tu aku terjumpe sorg m.cik tua tau sedang berjalan kt tepi2 semak...da 2x aku nmpk tau...mse tu dlm ati tuhan je yg tau prsn aku......






















p/s : kalo di pk2 ape m.cik tu buat pg2 mcm tu ek.....Ya Allah jauhkan la aku dr segala bende2 mcm nie...
Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..