:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Thursday, February 17, 2011

~ Menziarahi Baby~

Assalamualaikum...hehehe...Blog aku berwajah baru..mcm chomel ckit dan yang penting mcm tersusun sikit...i like! walaupon xsecantik n xsehebat mane pon..tp rse puas ati dpt buat..........=)

Bulan lepas pye cite nih...2 org mmber aku dpt bby..manyak syokk weh tgk mmber2 da jdik mak org..kihkih...congrate yek..

Malam td g umah malina...aku rse da kali ke3 aku g umah die sejak die bersalin nih..bukan ape aku meneman mmber aku esah nk tgk bby malina...sambil melihat baby c esah nie nk jual tdung...die bru berjinak2 dlm dunia bisnes nie...caya la beb! 


nie ngan bby meina..hehe




Lagi sorg mmber aku yg bersalin adalah papit...dpt bby gugurl jgk...tp xde gmbo dgn bby die lorr....











p/s : aku rembat 3helai shawl dr esah..pastu dpt free 1 shawl..thanks esah!
       dalam ati teringin juge utk berniage mcm tu...mudah2an termakbul....=)
Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..