:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Friday, May 27, 2011

~Salam Jumaat~

Skejap je da ari jumaat. Smiggu lagi utk ke ari majlis. Aku da mule rse berdebar2. Dan letih. Ye da mule letih. Dgn kusus nye, dgn psiapan kawin nye, dgn audit nye. Tp alhamdulillah. Aku dapat setelkan sume slow2. 

Ari nie ujan lebat. Drive g kje mate da kuyu. Ngantok dan rse letih yg amat. Syok nye kalo kt umah kn. Leh baring2. Tp alahai. Xpe la. Mgu dpn InsyaAllah ari rabu aku da start cuti. Hoho. Xsabar nye. Kt umah da mule la m.cik2 dan jiran tetangge dtg. Ktorg masih mengamalkan amalan rewang merewang. Sgt syok la. Dan aktiviti aku skrg da mule padat. Xde istilah berehat2 pada waktu mlm. Kompem balek keje trus menolong dorg ape yg ptut. Xpon wat prsiapan yg patut. Mmg penat! 

Ari rabu dan Khamis semalam nie aku kene kusus kt Hotel Katerina. Bg org Batu Pahat tau kot hotel ni. Kire hotel terbesar kt BP. Syok sgt kusus nie. Kalo di soh g lg aku nk tau! Kusus nie xbosan sgt. Byk game dan care penterjemahan nye x membosankan. Dan dpt pengalaman yg bes! Dpt pengalaman memanah. He3.

 hikhik..memanah beb!

harus lah posing

ngan zati..

ngan zati jgk! 

























p/s : ptg nie balek kje nk g singgah kedai kek n nak beli inai la!


Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

6 comments:

  1. hi salam b2b :)

    http://norapurplebridez.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. wani...
    aku dah pergi dah TWP ni...
    hahah...group aku menang...dapat berjuta-juta...hihi
    bersemagat giler nyanyi lagu sama-sama dengan gemuruh...hahah
    ko kena menari tak?

    ReplyDelete
  3. hehe..besh kn?

    aku menari kt bwh je...xkene nek pentas pon..hehe selamat!

    ReplyDelete
  4. wani...sempena ko nak kawen beberapa ari ni...aku ade award utk ko...hihi..klik kat cni...http://cikbibahyana.blogspot.com/2011/05/one-lovely-blog-award.html

    ReplyDelete

..+respon korang+..