:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Monday, June 20, 2011

~Wedding Lun~

Salam Isnin korg! Huhu. Pagi nie ujan. Rse malas yg amat sekali utk bangun. Tp kne gagahkan bangun jugak. Sbb da jdik isteri org xleh bangun lambat2. eceh2..

Semalam dlm kol 12 lbh aku gerak ke Kulai bersama en.suami. Ktorg nk attend wedding Lun. Mmber en.suami. Gerak tghari terik mmg rse cm layu je mate. Mulot da menguap je. Tp xsmpai ati utk tdo sbb cian kan en.suami drive sorg2. Dalam perjalanan mate en.suami dok melilau tgk org jual durian kt tepi2 jalan. Da 4-5 hari asik mengiyau ckp ingin nk mkn durian. Kebetulan pkok durian kt umah tu da xsubur mcm dulu. Kalo dulu musim durian je kompem byk giler durian. Smpi da xheran mse tu. Tp tu dulu la. Skrg nk makan durian kne beli. So bile da en.suami mengiyau2 nk mkn durian da 4 5 hari ati isteri mane yg x gelisah ye dok? 


kami sedondon. Aku pakai bju mse nikah. Hoho.

Setibanye kt umah pengantin. ngam2 pengantin tgh berarak. Kami xamek pon pic pengantin. Xingat weh! huhu. Si Lun adelah mmber sekampung en.suami. Tp disebabkan belah laki dorg xwat majlis so kami attend la mjlis belah pmpuan. Rmbongan pengantin lelaki adelah dikalangan org2 yg en.suami kenal. Malu jugak kne usik2 dgn dorg. 

Time amek nasi akk tu ciap tegur aku lg."Sedondon lagi baju". Aku jwb "A'a kak. Sedondon. huhu". Haruslah sedondon kan. Dulu mse sblm kawen jrg nk sdondon nie. Pastu time makan tu cmpur 1 meja dgn sorg m.cik n anak nye. Anak nye ckp ngan m.cik tu " Mak mate akk tu kaler biru la". Ci mak plak jawab " Ko nie nmpk aje ape org pakai". Smbil ckp smbil tgk2 n senyum2 kt aku kn. Aku da tersipu2 malu. 

toink2. Pakai konteks len kaler biru. Dr Fresh Kon. Nie kontek lens mse kawen ari tuh. So mcm syg xgune lg. Aku gune la kan. 













p/s : En.suami ckp dgn aku. "Bile la nk rse Hari Bapa". Hoho. Malu i bile u ckp cmtuh! 

Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

6 comments:

  1. mata akak kaler biru??? akak lahir kat obersi kak ea?hihi

    ReplyDelete
  2. wah...bahagianye...sgt jeles ok..hehhe

    ReplyDelete
  3. yana : tq! doakan yg terbaek utk kami ye!!

    ReplyDelete
  4. wahhh..chtek baju kaler biru lens pon biru....
    nampak seri2 pengantin lagi....:)

    ReplyDelete

..+respon korang+..