:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Recent Visitors

Tuesday, February 14, 2012

~Tak sedap badan~

Sejak seminggu nie bila bangun tdo je rse xsedap badan. Maksud aku kepala rse mcm berat, pening-pening. Pernah satu hari tu aku bangun kepala aku rse pening dan melayang2 pandangan aku. Nak kate tekanan darah rendah xjugak kot. 110/70. Pada aku xla rendah sgt kn. Bila tengahari dpt tido yg ckup bru la aku rse mcm kurang ckit sakit nye. Walaupon pening nye bukan kuat sgt tp aku rse mcm xslesa bila bangun tdo da rse xsedap badan. Pil tambah darah n vitamin dari KK pon aku da start makan balek. Sbb sblm nie aku berhenti makan gara-gara rasa dan baunya yg sungguh 'menyenangkan' tuh. Harap-harap dalam beberapa hari ni pening nya akn berkurangan. 

Selera makan bukan maen bertambah-tambah. Usia kandungan baru 5bulan lebih tp berat da naek 6kg. Mcm mane nk kawal ea? Asik nk mengunyah je mulotnye. Ishishish...Nasib bek doktor kate "Oo. Baru 6kg. Ok lagi tuh".













p/s : Ke gara-gara xckup rehat @ tido eh? Mcm ckup je.

Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..