:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Recent Visitors

Friday, March 9, 2012

~Jumaat yang suram~

Ceh!! tajuk xleh blah kn. Bukan suram ape nye uolls. Tp aku rse mengantok yang amat sangat skrg nie. Rse lame nye nk tgu wktu rehat. Aku nk bantai tdo la. Padahal kalo di ikutkan minggu nie aku sentiasa tdo awal. Paling lmbt pon kol 11 lbih aku tdo. Biase nye kol 10-10:30 tu memang da di buai mimpi. Pantang hulur bantal je trsu lena di buai mimpi. Alhamdulillah. Kang kalo susah nk tido lagi parah. Mau x nye parah. Kang kepala aku akn jdik pening. Bila pening tu yang leceh. Xlarat den nk koje. 

Semalam g cek kt kk. Appoinment ngan nurse je pon. HB aku rendah lg la uols. 10.5. Sepatutnye kene atas 11 baru ok. Tekanan darah plak 100/60. Hish mmg la rendah. Walaupon xrendah sgt aku tetap riso ok. Sbb mcm xstabil hb nie. Jap ok jap xok. 

Gambar dari google je.
Ubat nie dpt dr KK. Da lame dapat. Dr awal2 pregnant. Kdg aku mkn kdg aku xmkn. Kdang lupe la nk mkn. Rasenye masya-Allah! aku kalo makan ubat-ubat nie rase mcm nk termuntah balik. Tu yang aku xsuke mkn tuh. Huhu

 Barang 'sitecik'. Baru beli nie sajo. Punye lmbt kn xbeli brang2 lg. Huhu. Byk lagi yang kurang nie. Nanti aku g topup mane yg kurang ye. :) 







p/s : ngantok nye uolls!!!


Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

2 comments:

  1. wanie..lunch nie bubumlah lah..nnt skitlak

    ReplyDelete
  2. tghri mmg wanie akn tdo tau azie. bru rse segar lepas tuh..hehe

    ReplyDelete

..+respon korang+..