:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Recent Visitors

Thursday, January 12, 2012

:Keadaan yg aku alami sekarang:

Alhamdulillah. Sekarang selera makan da ade. Nafsu nk makan pon da ade. Tekak da buleh telan dan terima mknan yg ada kt depan mate. Loya-loya pon da kurang. Sakit kepala pon da kurang. 

Dua hari yg lepas de appoinment ngan nurse di KK. Alhamdulillah sume nye normal. Berat bdan pon da naek hampir 3kg. Syukur2. Mse tu aku dtg pagi2 sbb pas g KK tu aku kne masuk keje. Nasib baek xramai org. Tp xramai orang pon dekat kol 10 jugak aku ciap. Nurse byk bg info mse tu. Tentang pakaian, pemakanan dan dia suroh byk2 kan berehat dan rajin2 kan bersenam. Kuikui. Rse nye aku nie da byk bersenam kot. Sehari nek turun tangga byk kali. Berjalan pon byk kali. Kalo kt umah tu aku byk bergerak kot dr baring walaupon konon nye ari sabtu dan ahad adelah waktu utk berehat. Aku mcm da terbiase xreti dok diam kalo kt umah. Kalo kt umah mak mertua aku leh la dok diam. hehe

Tapi sekarang nie aku kerap mengalami sakit pinggang. Lagi2 kalo baring kt lantai yg beralaskn tikar saje msti pinggang belah kiri rse sakit yg amat. Nk pusing ke kiri kanan pon kne slow2. Kate nurse itu perkare biase. Dan aku pon ade tye buleh ke kalo time skit pinggang tu kite sapu minyak angin? Nurse kate buleh. Kdang mmg aku akn letak minyak angin kt pinggang akibat nk hilang kan kesakitan tu kn. Tp xtaruk byk. Wat2 rse berangin je kt pinggang tuh. 

Oh ye. Skrang aku da mengalami selesema hmpir dekat 2 bulan. Lame x? Da tye kt nurse ari tuh. Die jawab mungkin pembawakan. Lagipon kalo selesema pon mmg dorg xkn bg ubat selesema. Pling kurg akn bg antibiotik sahaja. Tp selesema aku nie len mcm ckit. Xbyk hingus pon tp asik nk sedut2 hidung. Pastu taik idung akan jdik byk sehingga mmbuatkan aku rse kurg selesa. Pastu taik idung nie jenis yg susah nk dibersihkan. Smpi luke kdg aku kje kan sbb rse xselesa kalo xdibersihkan. Bile mlm pulak mule la hidung nie sumbat. Nk nafas pon kne bantuan mulot. Sabar je la ye.

Itu la  yg aku rsekan skrg nih. Nk mengeluh byk sgt pon xbuleh. Kne redha dengan semua nie. Harap2 ia nye x berterusan la ye.:)


Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

4 comments:

  1. ekin pon xleh nak duduk diam kat umah
    ade je bende nak kemas wlupun dah kemas....
    hehehehehe

    tp klu kat umah mak mertua,reti plak duduk diam
    hihihihih

    ReplyDelete
  2. kn ekin kn? otomotik jdik leh diam kn..hehe

    ReplyDelete
  3. wahh....xsbr nk tnggu update da dpt bby plak nnti cm ne...hehehe...cm esok jer nk bersalin...=P

    ReplyDelete

..+respon korang+..