:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Monday, January 16, 2012

Kenapa xnampak lg?

Salam isnin ye korg sume. Setelah 2 hari bercuti katekan. Minggu depan syok la kn bercuti. Sbb rye cine jatuh pada ari isnin n selasa. Td g bank pon ramai org cine beratur utk tukar duit angpaw. Huhu. Termasuk la aku sekali beratur same. Tp aku beratur sbb mau tukar syiling yg dikumpul hasil tabungan en.suami. Walaupun hanya RM90 tp bile syiling tu masuk dlm beg tetap berat beg aku tuh. Cikit2 lame2 jdik bukit ye. Hobi en.suami slps berkawhwin mmg suke menabung. Die kate buleh wat tmbh2 simpanan wat beli kambing nti. Huhu.

Ok berbalik pd tajuk diatas ye. Ape yg xnmpk lagi tuh? Bukan ape nye. Usia kandungan sudah hampir mencecah 5 bulan kn. So ade la spupu aku nie die tye aku 'Nape perot xnmpk beso lagi?' Budak yg berumur 14 thun tye kt aku soalan cmtu. Da 2x xsilap die tye aku. Nak kate xnmpk sgt perot nie mbesar xde jugak ye. Kalo dilihat secare terperinci sudah mmbesar da perot aku nie. Cume aku suke pakai tshirt besar2. G kje pon pakai blouse yg tidak menampakkan bentuk badan. Lebih selesa kot g kje ngan pakaian mcm tu..:)

Xpela. Nanti kang bile da beso banget perot nie da xleh nk tutop2 lg da ye. peace!




Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

3 comments:

  1. ce ltak pic bole tgk nmpk ke x...hehehehe

    ReplyDelete
  2. yana : nti ea..tgu mse yg sesuai..skrg xde mood sgt nk gambar2...:)

    azie : Bek la azie. kamo pon same...:)

    ReplyDelete

..+respon korang+..