:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Wednesday, March 2, 2011

~Bes giler drama Hani~

Seperti yg korg sume tahu, drama Hani last mlm td..die punye ending punye la sedey...feeling habis aku tgk cite nie weh...xpernah mis aku tgk cite nie dr episod pertame smpi la last...mmg betol2 menusuk ke kalbu la....wah gtu...hehehe..ditambah pule dgn hero dan heroin yg cun dan encem...

Watak Hani yg di bawa oleh Nur Fathia mmg sgt bagus...not bad la die bwak watak gadis bute tu..dengan lemah lembut nye..sopan santun nye..berebut org nk wat menantu weh...hahaha




Watak irfan pule di bawa oleh Ryzal Jaafar..penampilan Irfan mase da jdik doktor tu mcm kelaka ckit...ala2 skema pon ade gak...huhu..mmg penampilan doktor mcm tu kot..

Watak Aliah dibawa oleh Siti Fathiyah...name dorg hmpir same kn...jgn tersalah yek...mmg geram gler aku tgk si Aliah dlm drama Hani nie...huhu...tp da name nye berlako ye x? kne la pandai bwk watak tu...ohh ye..Siti Fathiyah nie blogger jgk...kt bwh nie link die ek..




Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..