:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Friday, March 18, 2011

~cite kosong~

Salam...

Lame betol aku tak meninggalkan nota kaki di sini ek. Xde la bz mne pon weh. Cume xtau nk taip ape. Al maklumlah tgn nie bukan jenis tgn yg kuat mengarang ayt. Xpndai nk karang ayt weh. Nsib bek b.melayu mse SPM dpt result yg ok. Huhu..

Lihat wedding ticker tuh! Tgl brape bulan saje lg! Ohhh! byk bende yg xsetel lg. Xtau nk start dr mane. Kdg xde mood nk wat persiapan bagai. Kdg bile mood dtg mak aihh smpi ke tgh mlm pon sggup bersengkang mate. Blh mcm tu ek. Aku da rse debaran nye. Takut suke excited dan agak sedih sdkit. hehe. Kau permudahkan la urusan ku. Amin.

Ohh lagi 1 bende nk habaq mai nih. Website BeautifulNara kne block weh kt opis aku! xboleh tahan betol la! Msti org atasan de psg2 kaki nie. hehe. Tp xpe. Oh Bulan tetap masih boleh dibuka. hehe. Wekkk! masih boleh bergosip la.


Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..