:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Wednesday, December 12, 2012

.:Bisnes Part-time:.

Salam. Fuh lame giler kan aku xupdate blog. Terlalu bz uolss. Kali ni pon aku xnk cerita banyak. Aku berniat untuk buat bisnes online. Da lame terpikir. Harap-harap menjadi la ye. Aku harapkan sokongan dari kalian semua. Aku pon baru hendak berniaga. Kalo ada salah silap aku minta maaf dulul la ye.

Ok! Jom cuci mate tgk pic kat bawah!






semua nie romper tau korang. aku pon ada ank kecil mcm korang. kadang aku rase romper lagi mudah utk aku pakaikan kt anak aku. zaman sekarang romper pun da cun-cun. aku bagi harga murah kt korang. Nanti yang lain aku upload kemudian. Kalo nak boleh la tinggalkan komen @ email aku ye.:-)
azwani_86@yahoo.com



Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..