:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Tuesday, April 5, 2011

~Bermain dengan Emosi~

Diwaktu ini aku sedang bekerja. Ye sy bekerja. N jam da menunjukkan pkul 12:32 pg. Mate masih tidak mengantuk lg. Cume bosan la plak. Fb da abis geledah da. Huhu.

Skrg nie aku sdg bermain dgn emosi. Emosi aku agak terganggu sejak beberape menjak nie. Bile la sume nie nk berakhir. Dan mlm2 mcm nie terasa rindu pd org2 yg prnh aku kenali. Bukak fb kwn2 teringat geng2 mse sekolah2, geng2 mse di politeknik, rindu rindu dan rindu. Apetah lg tgh dgr suria fm. Skrg tgh main lagu "Kenangan Terindah". Mcm tau2 plak aku sedang merindui. Feeling2!









p/s : Moge perasaan ni cpt berakhir Ya Allah. :-(

Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..