:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Wednesday, April 13, 2011

~Mlm yg Suram~

Pertama kali iye nye berlaku dlm idop aku. Mlm td ia nye berlaku. Depan mate kami. Aku xsangke bende mcm nie akn terjadi. Xsanggup aku nk tgk perkare mcm nie berlaku lg. 

Kdg org melihat luaran kite mcm kite nie xde msalah kn. Sntiase terukir senyuman dibibir kami. Disebalik senyuman ini org di luar sane xtau ape mslh kami. Kalo kami bercerita dgn dorg belum tentu dorg akn paham sebalik nye mengumpat kami anak beranak ade la. Terkejut kami melihat 'beliau' malam tadi. Aku berharap ianya xkn berlaku lg. Dan berharap ianya akan mmberi perubahan yg positif kepada kami. 





















p/s : mood jiwe kacau!
Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..