:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Thursday, April 28, 2011

~Tutorial menukarkan Yahoo Mail ke Gmail~

Tgk tajuk kt ats msti korg sume da tau kn ape yg aku nk cite ari nih. Dan msti sume org da tau kn yg sape2 blogger yg menggunakan email yahoo akan didelete akaun nye. Aku tau cite nie pon dr Cik Azie kite nih. Cik Azie bgtau aku melalui Fcebook. Tq eh ats information tuh! Syg kamoo! hehe. So kdg kite akan menghadapi masalah apebile nk tukarkan almat email kite nih. Takut2 follower kite ilang. N dan amat la menyiksakan bile nk kumpol follower balek semula. Xgitu? so aku ade care nk share kt korg apebile kite tukar alamat email kite nie tanpe menjejaskan kite pye follower.

Aku da buat n dah berjaye menukarkan email aku ke gmail. Meh ikot step by step k!

Pertama :
Buka akaun blog anda menggunakan email yahoo.

Kedua :
Dalam mase yg same buka google account dan klik sign up.




Ketiga :
Isi form dan lengkapkan. Kemudian klik continue. Pilih 'Malaysia' dan masukkan no hp anda. Cth : +601xxxxxxxx. Pastu hp korg akn berbunyi. Taip no yg diberi dan klik verify.

Keempat :
Pastu korg sign out korg pye blog. Pastu sign in balek menggunakan akaun gmail yg bru td dan lihatlah hasilnye!


Selamat mencuba yek!

sumber : FACEBLOG


Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

2 comments:

..+respon korang+..