:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Wednesday, April 27, 2011

~Kisah Audit~

Salam rabu ye uolls sume! Ari nie pagi2 sudah ujan. Kt tmpt korg ujan x? Pg td nk bangun tdo bukan men liat. Mak kejut aku xbgun2. Adik aku nk g sekolah sempat kejot aku ciap menyanyi kt bilik tp aku tetap melayan tdo aku. Sumpah ngantok. Bes nye la kalo waktu cuti mcm tu kn.

Ok sejak dua tiga mgu lpas aku cibuk ckit. Nk audit la katekan. Masing2 gelabah menyiapkan dokumen2 yg xlengkap. Dtg2 opis trus bukak fail smpi petang. Xde mase nk bukak blog @ fb. Dpt blogwalking kejap2 jerk. Mmg rse xde life lgsung la mase tuh. Huhu. Tp bak kate pepatah alah bisa tegal biase. Eh! Betol x peribahase nie! Betol kn? Hehe. Akhir nye aku hmpir2 berjaye jgk la aku ciapkan mne yg ptut.


 bos yg baik! turut membantu ktorg ciapkan kje2 tertunggak..hehe

 busan nk mengira bende alah nie. tp kacang goreng je just tmbh tolak. :-p

kn da kate kcg greng. Sbb ade pertolongan kalkulator. hehe

Tuptup aku dpt calling dari zara. Die habaq yg audit ditangguhkan. Huh! Penat wat beria-ia tuptup ditangguhkan kn. zara merupakan salah seorg auditor kami. Hoho. Hye zara. Awk comel la. Jgn tye kite yg bukan2 ek nti. Sy xpandai nk jwb. hehe.


Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

2 comments:

  1. nnti kan kemuculan zara 18 nntiiiiiiiiiiiiiiiii :).. sok ade training auditor ngan jumaat..

    ReplyDelete

..+respon korang+..