:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Monday, October 1, 2012

.:Cian Anak Mama:.

Semalam Nia mule selesema. Aku xtau mcm mane die blh kene selesema. Jangkit aku @ sbb die terminum air mase mandikan die. Kesudahan nya malam td tdo dengan nafas krohhhkrohhkrohh. Cian die. Mcm xselesa. Tp tiap kali tersedar dari tdo aku sapukan minyak yuyi kt dada dan bahagian belakang nya. 

Moga hari ini kamu beransur pulih ye sayang. Sejak lahir sampai nk msuk 4bulan bru nie la die sakit. Belum pernah demam. Alhamdulillah. Syukur sangat2. Harap2 diberi kesihatan yang baek sentiasa. Oh ye, dengar kate kalo bby selesema nie pastu g cek kt klinik kerajaan mmg xdiberi ubat. Member aku yg ckp la. 

Ari sabtu lepas nie. Aku pakaikan baju singlet n suar pendek lubang2. Da mcm boy plak aku tgk ank aku nie. hehe.































p/s : Td pagi mse nk g keje Nia da bangun. Die senyum n ketawe mcm biase walaupun xbrpe sihat. Tp tgk nya mcm da kurg ckit slesema nya pg td. Gudgurl syg!










Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..