:: salam dunia salam semua ::

:: Terima kasih sbb sudi jengah blog nie. Bile da jengah tu silelah follow k. Xpon tinggalkan jejak kt shoutbox. Kompem aku akn follow korg balek. Jase kamu semua amatlah dihargai! ::



Hei korang! Jom la beli baju-baju si comel korang. Murah je uols.

InsyaAllah aku akan update baju-baju yang lain.


Klik sini ye.

Noor Syazwani



Followers

..+jempot masok+..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

~Seronok klik cini~

Tuesday, October 30, 2012

.:Raya Haji Kami:.


Assalamualaikum korang...

Alhamdulillah. Masih diberi nafas utk bernyawa hari ini. Macam mane dgn hari raya haji korang? Meriah x? Aku sambut biasa-biasa saja. Seperti yang telah dirancang aku beraya di belah aku dahulu. Petang raya haji baru kami bertolak balik ke kampung suami. Alhamdulillah. Jalan xjem. Hanania pon baik. 

Dlm 20 minit sblum sampai kampung suami, adik suami kol. Dia cakap diorang nak pegi mandi kolam. Makcik-makcik suami stay umah suami malam hari tu. Sbb mak suami anak sulong. Pastu suami da xde atok nenek lagi. So tiap kali raya mmg dorang akan stay semalam dua kt umah suami. Suami tanya nk follow dorang x? Aku ckp xkisah. Kalo ikot ati mmg nk ikot. Tp aku respect si suami la takut die penat drive xnk g. Kang sian dia plak kan. Pastu suami kate on. Oh Yeah!! Niat kami sbb nak bagi si Hanania tu cuci mata. Dia suka tgk orang ramai. 

Sampai saja di rumah suami, dorang da get ready nk gerak. So aku tukarkan pampers Hanania dulu. Kemudian baru bertolak. Kami ke Tanjung Balau. Kt ctu ade chalet dan kemudahan kolam renang. Kampung suami nie dekat dekat pantai. Bg org johor tahu la kot. Dalam 20 minit perjalanan dari rumah mak mertua je da sampai ke tanjung balau nie. Sampai sane trus cri parking. Org mmg ramai la kt kolam tuh. Ada kolam utk kanak-kanak dan org dewasa. Hanania xmandi pon. Tp die tgk org je mandi. Khusyuk betol die tgk.










Pastu suami ambil stroller utk Hanania. Kami bawak dia g jalan dekat tepi pantai. Tp xde la dekat sangat. Kuikui.




Seronok betol tgk die ketawa. Dia mmg suka tgk pokok-pokok. Tgk orang ramai. 

Esk petangnya kami bawak dia jalan-jalan di Jeti Pengelih. Tak ade ape kat situ. Motif kami hanya nk bawak Hanania bersiar-siar. Hehe





























p/s : Alhamdulillah. Atas kurniaan yang kau beri pada kami Ya Allah. Walaupon kami xmempunyai banyak harta tapi sudah cukup membahagiakan kami dengan kehadiran Hanania nie. Sudah mencukupi dengan adanya suami, anak, keluarga di samping aku. Moga kebahagiaan ini kekal sampai akhir hayat. Amin. 



Sepatah Dua Kata dari Kalian Pless..

No comments:

Post a Comment

..+respon korang+..